Przejdź do głównej zawartości

Polecane

Szampony Catzy pomocne w walce z LZS ?

Kochani z gory was przepraszam za brak polskich znakow. Moj komputer ma jakis mam nadzieje tylko chwilowy problem i nie moge zainstalowac na nim polskiego jezyka i przez to nie mam polskich znakow niestety :/  Jakis czas temu dzieki uprzejmosci Pani Izaebli otrzymalam do testowania dwa szampony firmy Catzy. Prawde mowiac kiedys zastanawialam sie nad ich kupnem ale moja skora od dluzszego czasu zle reaguje na szampony z sls i zwyczajnie zrezygnowalam z zakupu. Nadazyla sie jednak okazja zeby je przetestowac za co bardzo serdecznie dziekuje Pani Izabeli. Szampony przyszly do mnie zapakowane w karton w zielono-czrwonym kolorze  adekwatnie do kolorow szamponow firmy Catzy. Oba szampony sa produktami przeznaczonymi do wlosow z lupiezem, zielony z dodatkiem ziol na lupiez lojotokowy, czerwony natomiast (moim zdaniem nieco delikatniejszy) do zwyklego lupiezu. Waznym skladnikiem kazdego z szamponow jest pirytonianem cynku. Ja juz kiedys probowalam produktu z cynkiem i bylam ba

Maseczka do włosów z miodem manuka.


 Dziś przedstawiam państwu maseczkę do włosów suchych i zniszczonych z miodem manuka. Saszeteczka kosztowała mnie jakieś 2 euro. Sam miód manuka, jest bardzo drogim i bardzo zdrowym miodem którego niestety nie było dane mi spróbować i pewnie ze względu na cenę jeszcze długi czas nie będzie. Ale ma być o maseczce a nie o miodzie :) 

 Maseczka mieści się w takim foliowym opakowaniu jak na zdjęciu, jest jej na około jedno użycie, generalnie przy długich gęstych włosach będzie do jednorazowego użytku. Ja mam włosy długie ale cienkie, więc starczyła mi na dwa użycia. 


Składzik poniżej, bardzo przyjemny,
*konsystencja: standardowej maski
*zapach: zdecydowanie miodowy z nutka wanilii, piękny, utrzyuje się na włosach po myciu
efekt: włosy nawilżone, skręt podbity, włosy miękkie i błyszczące.

Może jednak puszyć, wysoko w składnie ma olej kokosowy.  U mnie sprawdzonym sposobem na puszenie jest Custard Cantu, który skutecznie mi to puszenie ogranicza. Dodatkowo moje włosy lubią kokos więc puch nie był mi straszny.


Z maseczki jestem zadowolona i gdybym znalazła pełnowymiarowe opakowanie to z chęcią bym kupiła :) Tak więc jeśli zobaczycie gdzieś taką oto saszeteczkę, to zachęcam do wypróbowania. Mnie nie zawiodła, a poniżej efekt włosowy udokumentowany :)


Zaglądajcie na instagram :) 

Komentarze

  1. Fajnie lśnią:) Nie widziałam tej maseczki i miód manuka znam głównie z pracy w "eko" sklepie, ale ciekawa jestem jego działania na moje włosy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) moje bardzo lubią miód wiec podejrzewam ze każdy rodzaj by na nie dobrze działał :)

      Usuń
  2. Miód manuka jest bardzo dobry na włosy. Maseczki tej jeszcze nie używałam, ale może się skuszę:)
    Fajne loczki masz i lśniące włoski, jak widać maseczka działa😊

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty