Przejdź do głównej zawartości

Polecane

Naturalny balsam do ust Coconut Kisses.

Kocham wszelkie mazidelka do ust, kiedy jeszcze nawilzaja uwielbiam je jeszcze bardziej. Dzisiaj przedstawiam wam bardzo przyjemny balsam Bia beauty.

Moj Coconut Kisses zakupilam w malym nowo otwartym Irlandzkim sklepiku u bardzo sympatycznej Pani. Balsam jest w calkowicie naturalny co uwielbiam. Wybralam wersje kokosowa, choc byla rowniez wersja cytrusowa. Koszt to okolo 15zl  Ale chyba ktos pakujac moj balsam pomylił opakowanie bo balsam ma delikatny zapach i smak cytryny :D jest on delikatny nie zupelnie mi nie przsszkadza mimo ze nie do konca jestem fanka takich smakow.
Balsam jest zapakowany w malutkie metalowe opakowanie. Bardzo eleganckie, przyda mi sie na koraliki kiedy juz balsam bedzie zuzyty, lub na inny balsam. Wiem ze nie wszyscy lubia takie balsamy w sloiczkach, ale mnie to nie przeszkadza. Balsam super nawilza, ladnie naturalnie pachnie i jest bardzo zbity i nie boje sie ze gdzies mi sie rozpusci. I w dodatku miesci sie w portfelu wiec nie musze sie martwic ze nie mam kies…

Ziaja Med


Dzisiaj szybki post o Szamponie Ziaja Med. Który to szampon niestety troszeczkę mnie rozczarował. Dlaczego? 
Jest to szampon który ma łagodzić świąd, kupiłam go w sklepie Ziaji gdzie Pani sprzedawczynii zapewniała mnie że przy łzs faktycznie się sprawdzi. No niestety nie poradził sobie jakoś idealnie. Faktycznie zaraz po myciu lekko uspokajał mój skalp, ale niestety to był efekt krótkotrwały, a skóra głowy szybko się do niego przyzwyczaiła i dość szybko przestał łagodzić a szkoda.

Myślę że dla ludzi bez problemu łzs zdecydowanie lepiej się sprawdzi. 
- ładnie pachnie miętą 
- dobrze się pieni
- bardzo dobrze oczyszcza ( typowy zdzierak z sls) 
- cena 10 zł



No i jeszcze zdjęcie składu:


Myślę że jeśli nie macie problemu z łzs to ten szampon zadziała u was zdecydowanie lepiej :) 
No i zapraszam na Instagrama :) 
Follow my blog with Bloglovin

Komentarze

  1. Miałam go i jako ŁOJOTOKOWIEC stwierdzam, że nie daje rady:( Łagodzi swędzenie ale nic poza tym. Pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie podobnie tylko wlasmie z tym lagodzeniem to tak różnie.

      Usuń
  2. Ziaja to dla mnie ostatnio przegryw :( Wywaliłam wszystko co miałam (jak zaczęłam czytać składy). Jedyne co mi się podoba to ta odżywka myjąca, która tak naprawdę ma skład delikatnego szamponu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odzywka myjaca bardzo mnie interesuje :) Szukam teraz czegos takiego tylko zeby dla łzs dobre było.

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty