Przejdź do głównej zawartości

Polecane

Naturalny balsam do ust Coconut Kisses.

Kocham wszelkie mazidelka do ust, kiedy jeszcze nawilzaja uwielbiam je jeszcze bardziej. Dzisiaj przedstawiam wam bardzo przyjemny balsam Bia beauty.

Moj Coconut Kisses zakupilam w malym nowo otwartym Irlandzkim sklepiku u bardzo sympatycznej Pani. Balsam jest w calkowicie naturalny co uwielbiam. Wybralam wersje kokosowa, choc byla rowniez wersja cytrusowa. Koszt to okolo 15zl  Ale chyba ktos pakujac moj balsam pomylił opakowanie bo balsam ma delikatny zapach i smak cytryny :D jest on delikatny nie zupelnie mi nie przsszkadza mimo ze nie do konca jestem fanka takich smakow.
Balsam jest zapakowany w malutkie metalowe opakowanie. Bardzo eleganckie, przyda mi sie na koraliki kiedy juz balsam bedzie zuzyty, lub na inny balsam. Wiem ze nie wszyscy lubia takie balsamy w sloiczkach, ale mnie to nie przeszkadza. Balsam super nawilza, ladnie naturalnie pachnie i jest bardzo zbity i nie boje sie ze gdzies mi sie rozpusci. I w dodatku miesci sie w portfelu wiec nie musze sie martwic ze nie mam kies…

Co udało mi sie upolowac w Intermarche

Kiedy jadę do babci zawsze wstępuję do Intermarche, jest bardzo blisko domu a poza tym można tam zawsze znaleźć coś fajnego. To jeden z moich ulubionych sklepów:)
Pierwsze co rzuciło mi się w oczy to olejek do włosów i ciała Oil therapy. Ja wybrałam ten z olejkiem Arganowym jest jeszcze wersja z olejkiem Makadamia i Kokosowym. Nie jest to jednak czysty olejek arganowy, ale skład ma bardzo przyjemny. Zapach natomiast już nie przypadł mi do gustu ale o tym będzie więcej w recenzji jak trochę go poużywam.
Kupiłam go za 10 zł

Poniżej zdjęcie ze składem, sposobem użycia i opisem producenta. Nie wiem czy uda wam się do końca zobaczyć napisy ale w składzie jest olej słonecznikowy, olejek arganowy, konserwanty w postaci witamin.


Drugą rzeczą jaką znalazłam w sklepie był żel pod prysznic z firmy Labell. Jest to francuski kosmetyk dostępny chyba tylko w sieci Intermarche. Żel był akurat w promocji za 8 zł. Na początku nie mogłam się zdecydować czy kupić szampon czy może żel. W końcu stanęło na żelu a za chwilę dowiecie się czemu. Kupiłam ten kosmetyk ze względu na skład. Wysoko w składzie bo już na drugim miejscu ma sok z aloesu a po nim ALS. Chcę zobaczyć jak zadziała na włosy i skórę.


A teraz dlaczego wybrałam żel a nie szampon, zobaczcie na skład i... znajdźcie różnicę :)


Jak pewnie zauważycie ( o ile doczytacie się w tych małych literkach :p) to zobaczycie że zarówno szampon jak i żel mają dokładnie taki sam skład. Więc ja wzięłam pierwszy lepszy nie patrząc na to czy pisze na nim szampon czy żel, tym bardziej że cena była taka sama :p.

Komentarze

  1. Śmieszna sytuacja z tymi składami :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ze takie cudenka mozna spotkac w intermarche. musze sie tam kiedy wybrac :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można można, polecam zaglądać na intermarchowe kosmetyki :)

      Usuń
  3. Szampon ma jeszcze Inulinę w składzie, a żel jej nie ma :*

    OdpowiedzUsuń
  4. No z tymi składami to nieźle... :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałam kupić ostatnio w Intermarche właśnie ten żel-szampon, ale za 9 złotych to ja dziękuję :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, ale może się fajnie sprawdzić. Cenowo dorównuje Alterze.

      Usuń
  6. Pierwszy raz się spotykam z takimi składami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie znam tych rzeczy, ale składy super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, działanie muszę przyznać też mi się podoba, już niedługo będę mogła to opisać :)

      Usuń
  8. Mam ten olejek, kupiłam go w Naturze i jestem z niego bardzo zadowolona i skład ma bardzo dobry.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie tylko zapach nie do końca pasuje :(

      Usuń
  9. Też bardzo lubię InterMarche - otworzyli na naszej śmiesznej prawie wsi i robi furorę :D Chętnie przeczytam o tym szamponie - żelu - ostatnio chciałam go wrzucić do koszyka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już niedługo o nim będzie :)
      A do Interka mam daleko, ale jak jadę do babci to muszę tam zajrzeć uwielniam go :)

      Usuń
  10. Szkoda,że się nie różniły cena to można by wtedy wziąć ten tańszy i sobie zaoszczędzić ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Niedawno trafiłam w Intermarche na szampon dla dzieci Labell wanilia i morela. Mogę polecić!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O muszę poszukać i zorientować się cóż to :)

      Usuń
  12. Szkoda, że u mnie nie ma intermarche :D Chętnie bym wypróbowała ten żel-szampon :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się cieszę że mam do niego dostęp :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty