Przejdź do głównej zawartości

Polecane

Naturalny balsam do ust Coconut Kisses.

Kocham wszelkie mazidelka do ust, kiedy jeszcze nawilzaja uwielbiam je jeszcze bardziej. Dzisiaj przedstawiam wam bardzo przyjemny balsam Bia beauty.

Moj Coconut Kisses zakupilam w malym nowo otwartym Irlandzkim sklepiku u bardzo sympatycznej Pani. Balsam jest w calkowicie naturalny co uwielbiam. Wybralam wersje kokosowa, choc byla rowniez wersja cytrusowa. Koszt to okolo 15zl  Ale chyba ktos pakujac moj balsam pomylił opakowanie bo balsam ma delikatny zapach i smak cytryny :D jest on delikatny nie zupelnie mi nie przsszkadza mimo ze nie do konca jestem fanka takich smakow.
Balsam jest zapakowany w malutkie metalowe opakowanie. Bardzo eleganckie, przyda mi sie na koraliki kiedy juz balsam bedzie zuzyty, lub na inny balsam. Wiem ze nie wszyscy lubia takie balsamy w sloiczkach, ale mnie to nie przeszkadza. Balsam super nawilza, ladnie naturalnie pachnie i jest bardzo zbity i nie boje sie ze gdzies mi sie rozpusci. I w dodatku miesci sie w portfelu wiec nie musze sie martwic ze nie mam kies…

Moje włosy po dyfuzorze.

Nie często suszę włosy, robię to zwykle wtedy kiedy muszę szybko gdzieś wyjść a dopiero umyłam włoski. Oraz wtedy kiedy pierwsza warstwa już jest za długa a ja nie mam kiedy iść do fryzjera, lub zwyczajnie nie chcę jeszcze się do niego wybrać, wtedy czasem pomagam włoskom dyfuzorem.

Poniżej zobaczycie zdjęcie mojej szuszarki, dostałam ją dwa lata temu od chłopaka pod choinkę :) Sprawił mi tym dużą radość :)

Suszarka ma wszystko to co chciałam a nawet więcej. Ma oczywiście dyfuzor, dodatkową nakładkę do suszenia włosów np na szczotce, ma ciepły i chłodny nawiew, 3 stopnie mocy i 3 stopnie regulacji powietrza, dodatkowo ma przyciski do zmiany temperatury z ciepłej na zimną i przycisk do zmiany stopnia nawiewu na najmocniejszy i posiada funkcję jonizacji, która ma zapobiec elektryzowaniu się włosów. I coś to tam jednak pomaga :)


Włosów jak już pisałam często nie suszę ponieważ dyfuzor często mi je prostuje przynajmniej końce, czego nie lubię bo wyglądają na pokrzywione.Ostatnio z braku czasu na naturalne wysychanie, byłam zmuszona włosy wysuszyć suszarką.

Przejdźmy do zdjęć :)
Poniżej włosy suszone naturalnie.


Włosy suszone suszarką z dyfuzorem, skręt jest podbity a długosć ?


Połączyłam wam zdjęcia dla porównania :)


Zdjęcie po lewej włosy schły naturalnie sięgają za zapiecie stanika kilka cm nad talię.
Zdjęcie z prawej włosy suszone suszarką sięgają do zapięcie stanika lub nawet przed.

Widzicie różnicę ?:)

Komentarze

  1. tak widzimy ;) te po prawej lepsze , i nie wyglądaja tak rzadko jak te po lewej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to prawda, wyglądają lepiej prawie tak jak zaraz po cieciu :) ale skręt mają lepszy na pierwszym zdjęciu mimo wszystko.

      Usuń
  2. Te po dyfuzorze podobają mi się bardziej, że względu na objętośc i takie uniesienie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też pod tym wględem bardziej się podobają :)

      Usuń
  3. I bez dyfuzora Ci sie swietnie kręcą:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Skręt bez dyfuzora istotnie mają lepszy :)

      Usuń
  4. Po dyfuzorze dużo bardziej przypadły mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też bo lepiej się układają, wymagają już cieniowania o czym wielokrotnie wspominałam, ale chyba muszę pomysleć nad jakims nowym sposobem cieniowania. Bo dotychczasowe przy tej długosci da mi raczej jeszcze większe wrażenie przerzedzenia :(

      Usuń
  5. Po dyfuzorze wyglądają super! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bez dyfuzor są piękne, a po dyfuzorze po prostu zniewalajace. :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty