Przejdź do głównej zawartości

Zamówiona paczka z Lawendowej Szafy:)

Skorzystałam z promocji w internetowym sklepie Lawendowa Szafa i kupiłam moją upragnioną Ajurwedyjską maskę  do włosów. Już od bardzo dawna chciałam ją kupić ale zawsze była za droga i wolałam kupić inne rzeczy. Promocja w sklepie skusiła mnie jednak do kupienia i wypróbowania tej maski:) Od czasu do czasu można zaszaleć :)


Kurier bardzo szybko przyniósł mi zamówienie po niecałych dwóch dniach kurier przyniósł mi zamówienie.


Zaraz po tym jak otrzymałam paczuszkę w swoje łapki poszłam do pokoju żeby zobaczyć moje zakupy:)

Zawsze takie paczuszki cieszą mnie jak dziecko :) Rozpakowywałam z niecierpliwością żeby zobaczyć moje zamówienie.


I w końcu odkryłam to co przyszło:) Do Ajurwedyjskiej maski domówiłam jeszcze dwie rzeczy z serii Babuszki Agafii


A poniżej piękne opakowania Babuszkowych kosmeyków


Mydło do ciała i włosów- sauna i prysznic z białą glinką kamczatską.


 Odżywka do włosów- super silna, wzmocnienie, stymulacja wzrostu.


No i oczywiście Ajurwedyjska złota maska do włosów z Planeta Organica.


Wszystkie są przepięknie zapakowane, żeby tylko jeszcze tak pieknie działały :)


Komentarze

  1. I ja się muszę skusić na coś z Lawendowej Szafy, bardzo często mają fajne promocje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to prawda :) Bardzo lubię ten sklep. Cieszy mnie to że bardzo szybko wysyłają towar i paczki przychodzą szybko i w całości :)

      Usuń
  2. Mam dostęp do tych kosmetyków stacjonarnie, więc na razie nie przeglądam ofert sklepów online. Ale trzeba przyznać, opakowania są prześliczne. :) Super, że się tak cieszysz, widać to po każdej literce Twojego posta! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) zawsze cieszę się z takich drobiazgów :)
      Też bym chciała mieć dostęp stacjonarny do wielu rzeczy, niestety wszystkiego u mnie nie ma :( ALe mam ulubiony sklepik dość dobrze zaopatrzony :)

      Usuń
  3. Ciekawa jestem tej maski ajurwedyjskiej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma ciekawy zapach, ale nie każdemu chyba do gustu przypadnie, przeurocze są drobinki złota w niej zatopione :)

      Usuń
  4. Ciekawi mnie ta odżywka stymulująca wzrost. ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymam kciuki, żebyś polubiła się z maską ajurwedyjską, pachnie i wygląda nieziemsko :) Maska supersilna ciekawi mnie, ale mam jeszcze jedną saszetkę innej maseczki, więc na razie nawet o tym nie myślę.
    Będę czekać niecierpliwie na Twoje recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już Ajurwedyjską udało mi się wypróbować i jeżeli tak będzie działała (niedługo się pochwalę jak zadziałała po raz pierwszy) to chyba zostanie moim ulubieńcem :)
      Chciałabym już znać działanie obu na porost i móc opisać, ale niestety na to trzeba czasu:(

      Usuń
  6. Złotej maski jestem bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Już niedługo będzie kilka słów o niej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Na stymulację wzrostu od Babuszki już dawno ostrzę zęby, ale wciąż się waham :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zaryzykowałam i kupiłam, czy się sprawdzi nie wiem a nóż widelec pomoże przynajmniej na wypadanie :)

      Usuń
  9. Ach ta radość przy otwieraniu!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Mydełka do włosów Sesa i Shikakai.

Ostatnio czytając jeden z moich ulubionych blogów, i post o mydełku do włosów Shikakai przypomniałam sobie, że już od chyba roku czekają u mnie w pokoju opakowania po mydełku Shikakai i Sesa (oraz ostatki mydełka sesa). Kiedy zachomikowywałam te opakowania, zastanawiałam się nad stworzeniem bloga i pierwszymi recenzjami, które miały dotyczyć mydełek. Niestety nie zrobiłam im zdjęć, więc przedstawię wam zdjęcia które mam, a do zdjęcia mydełka Shikakai odeślę was na innego bloga :)

Oba mydełka zakupiłam przez internet i posłużyło mi do tego allegro. Oba mieściły się w cenie 5zł dlatego skutecznie mnie skusiły do zakupu, a myśl że są to mydełka indyjskie tym bardziej mnie do niego kusiły.

Mydełko sesa



Opis producenta i skład (bezczelnie skopiowane z wizaża :p)

Bogate w naturalne zioła oraz 6 olejków mydełko Sesa usuwa problemy takie jak łupież, wypadanie włosów, swędzenie skóry głowy. Jest wspaniałym sposobem na odżywienie włosów.
Polecane do stosowania raz w tygodniu. Zrób dużo pian…

Gliss Kur Oil Nutritive - moje złoto.

Dawno temu to właśnie Gliss Kur pomagał mi odkrywać skręt moich włosów, pamiętam że kupowałam mgiełki do suchych włosów i jakieś kremy do loków, były bardzo przyjemne. W zeszłym roku przyjaciółka poleciła mi odżywkę z Gliss kur z olejkami nie kupowałam jej wtedy ponieważ miałam i tak całe szafy kosmetyków do włosów. W tym roku jeszcze przed wakacjami wpadł mi w łapki zestaw szampon+odżywka z Serii Oil Nutritive zsa 15 zł. Stweirdziłam że już mogę ją zakupić (chociaż to nowa wersja) bo niestety ale miałam mało czasu na pielęgnację, a potrzebowałam czegoś na puszenie włosów. Zaryzykowałam i kupiłam, pomyślałam że jak nie będzie dla mnie dobra to oddam babci.

Nie będę się rozpisywać o szamponie bo szampon jak szampon, myje, domywa oleje, włosy są po myciu lekko jakby wygładzone i blyszczące ale myje co jest najważniejsze. Do mycia jest jak najbardziej ok. Będzie zamieszczone zdjęcie składu. Ładnie pachnie owocami i dobrze się pieni.


Teraz czas na moje złotko. Odzywka jest zamknięta w pl…

Co tam u moich klaczkow slychac ?

Witajcie, bardzo dawno na blogu nie bylo moich klaczkow, wiec wreszcie musze je pokazac :) Nie maja sie tak zle, deszczowa pogoda i widoczny puch na zdjeciu to tylko pogodowe marudzenie, ale mam zdrowe koncowki wreszcie bo wlosy zostaly podcietem w dodatku pozbylam sie brzydkich ogonow i chociaz ja zauwazam zmiane w dlugosci i tesknie za ta kora byla to roznicy na oko bardzo nie widac. Bylam u trychologa, ale niestety wizyta sie nie odbyla bo okazalo sie ze Pani doktor musiala pojechac na szkolenie :/ Uda sie innym razem. Za to udalam sie do moejej fryzjerki na podciecie koncowek i lekkie cieniowanie, wloay troche odzyly, staram sie je olejowac poki co czym popadnie, ale zamierzam wrocic do mojej ukochanej Amli Gold lub Sesy, albo moze zamowie cos nowego, to jeszcze sie zobaczy, osatnio byly troche zaniedbane ale postaram sie nad nimi znowu popracowac :) Zdjecie robione po myciu, wlosy umyte szamponem, odzywka d/s garnier Ultimate Blends na 15 min potem, to samo jako b/s wlosy odgni…