Przejdź do głównej zawartości

Polecane

Naturalny balsam do ust Coconut Kisses.

Kocham wszelkie mazidelka do ust, kiedy jeszcze nawilzaja uwielbiam je jeszcze bardziej. Dzisiaj przedstawiam wam bardzo przyjemny balsam Bia beauty.

Moj Coconut Kisses zakupilam w malym nowo otwartym Irlandzkim sklepiku u bardzo sympatycznej Pani. Balsam jest w calkowicie naturalny co uwielbiam. Wybralam wersje kokosowa, choc byla rowniez wersja cytrusowa. Koszt to okolo 15zl  Ale chyba ktos pakujac moj balsam pomylił opakowanie bo balsam ma delikatny zapach i smak cytryny :D jest on delikatny nie zupelnie mi nie przsszkadza mimo ze nie do konca jestem fanka takich smakow.
Balsam jest zapakowany w malutkie metalowe opakowanie. Bardzo eleganckie, przyda mi sie na koraliki kiedy juz balsam bedzie zuzyty, lub na inny balsam. Wiem ze nie wszyscy lubia takie balsamy w sloiczkach, ale mnie to nie przeszkadza. Balsam super nawilza, ladnie naturalnie pachnie i jest bardzo zbity i nie boje sie ze gdzies mi sie rozpusci. I w dodatku miesci sie w portfelu wiec nie musze sie martwic ze nie mam kies…

Jesienni umilacze i pazurkowe love :)

Jesienią i nie tylko, uwielbiam kupować i palić świeczki, chyba większość tak ma. One robią taki nastrój a dodatkowo jak są zapachowe umilają czas zapachem. No i ciepło ognia w świeczce przeciwdziała depresji przynajmniej u mnie:p. Uwielbiam wszelkie kominki, olejki i woski zapachowe. Nie udało mi się jeszcze zakupić nic z hitów Yankee Candle ale chyba nie czuję takiej potrzeby, może jak kiedyś zobaczę stacjonarnie woski to się skuszę, ale świece uważam że są stanowczo za drogie. Może i są bardzo wydajne a zapachy mocne i trwałe, ale drogie , tym bardziej że ja takich świeczek musiałabym mieć conajmniej kilka, bo zapachy szybko zaczynają mi się nudzić, więc lubię je zmieniać często. Dlatego też uważam że można fajne świeczki znaleźć taniej i też cieszyć się przyjemnym zapachem i nastrojem.
Bardzo przyjemnymi umilaczami jesieni są świeczki bolsius które można kupić np Rossmannie, ale również w sklepach typu Auchan. Duże słoje kosztują okł 15zł małe 7zł. Palą się długo i zapach świecy zaczyna się roznosić po pokoju po okl 30 min od zapalenia. Zapachy nie są nachalne, pachną bardzo przyjemnie więc ich znienawidzić ja zakupiłam małą świecę o zapachu ciasteczek, jabłka z cynamonem oraz figi z sosną.
Wszystkie zapachy są bardzo przyjemne, zapach ciasteczek jest najdelikatniejszy ale jest faktycznie zapachem smakowitych ciasteczek :P Wszystkie zapachy są takie jak napisano na opakowaniu.








Świece zachwycają również kolorami.









Nie maluję często paznokci, ale jednak czasem jakiś lakier na nich gości. Jesienią stawiam na ciemne kolory, ale nie lubię mieć pomalowanych paznokci na jeden kolor więc zawsze coś próbuje wymyślić i dzisiaj padło na bordo i złoto. Kiedyś kupiłam takie złoto od wibo ale niestety gdzieś go posiałam już rok temu i do tej pory nie urosło żebym mogła je znaleźć. Na promocji w Naturze znalazłam za to złoto od Catrice i jak się okazało jest baaaaaardzi podobne do tego które kiedyś kupiłam z Wibo, więc cieszę się że go kupiłam, tym bardziej że jest to kolor który jak dla mnie pasuje o każdej porze roku cudo <3. Lakier nie odpryskuje tylko się ściera co mi się podoba bardzo bo nie widać ewentualnych ubytków.

Bordo :


No i złotko :

Na tygrysim futrzastym sweterku który otula mnie w chłodniejsze dni <3 uwielbiam takie rzeczy :)

A tak wyglądają na moich pazurkach ( nie jestem mistrzem malowania pazurków wiem ).






No i to by było dziś na tyle :)

Komentarze

  1. Ostatnio widziałam te świece - mają ładne zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam palić świece jesienią, od razu wprawiają mnie w dobry nastrój :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam świece :)) Ostatnio odkryłam woski! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też uważam, że świece YC są drogie, ale na bardzo długo starczają :). Jednak póki co korzystam z kominka i wosków YC, które są zdecydowanie tańsze :) Super pazurki! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty