Przejdź do głównej zawartości

Polecane

Szampony Catzy pomocne w walce z LZS ?

Kochani z gory was przepraszam za brak polskich znakow. Moj komputer ma jakis mam nadzieje tylko chwilowy problem i nie moge zainstalowac na nim polskiego jezyka i przez to nie mam polskich znakow niestety :/  Jakis czas temu dzieki uprzejmosci Pani Izaebli otrzymalam do testowania dwa szampony firmy Catzy. Prawde mowiac kiedys zastanawialam sie nad ich kupnem ale moja skora od dluzszego czasu zle reaguje na szampony z sls i zwyczajnie zrezygnowalam z zakupu. Nadazyla sie jednak okazja zeby je przetestowac za co bardzo serdecznie dziekuje Pani Izabeli. Szampony przyszly do mnie zapakowane w karton w zielono-czrwonym kolorze  adekwatnie do kolorow szamponow firmy Catzy. Oba szampony sa produktami przeznaczonymi do wlosow z lupiezem, zielony z dodatkiem ziol na lupiez lojotokowy, czerwony natomiast (moim zdaniem nieco delikatniejszy) do zwyklego lupiezu. Waznym skladnikiem kazdego z szamponow jest pirytonianem cynku. Ja juz kiedys probowalam produktu z cynkiem i bylam ba

Cantu stylizator idealny ? Efekty na moich wlosach.


Do postu zabieram się już drugi raz ponieważ za pierwszym razem cały post na ostatniej kropce mi się z przyczyn niewiadomych usunął.
Od jakiegoś czasu udzielam się na bardzo miłej facebookowej grupie Curly Girl Polska szukalam jakiegos stylizatora i tam właśnie został mi polecony produkt Cantu. A dokładniej Define&Shine Custard. Kupiłam go w Bootsie za około 6 euro i oszalałam na jego punkcie <3. 


*Produkt zgodny z CG
* zapach kokosowe - owocowy bardzo przyjemny i bardzo naturalny 
* konsystencja żelu lnianego 
* nie puszy
* pięknie utrwala skręt 
* zostawia łatwe do odgniecenia sucharki 
* włosy błyszczą i są perfekcyjnie zdefiniowane 
* wystarczy odrobina na włosy przez co produkt wydaje się być baaardzo wydajny 


Jedyny minus jaki mogłabym podać to opakowanie które sama zmienilabym na coś innego ponieważ produkt troszkę się wylewa i zasycha jak glutek na brzegach. Można go łatwo oderwać ale wygląda nieestetycznie.


A oto moje klaczki po użyciu Cantu :) 


Poniżej jeszcze nie odgniecione.


I szalone loczki z przodu :)


Nie obyło się bez eksperymentu na sucho: 
Włosy po nocy na drugi dzień bez reanimacji , po południu po lekkim deszczu na prawą stronę na suche włosy nałożyłam I lekko ugniotlam Cantu.


Lewa pozostawiona bez zmian 
Jak widzicie zdecydowanie ograniczył puch i co ciekawe podbił skręt :) 

 
No i na koniec 
* na noc olej z ostropestu 
* mycie szampon Mane N ' tail do przeciwlupiezowy 
* maseczka Planeta Organica chyba Toskanska  (ta zielona) na 30 min 
* d/s do rozczesania Kallos Keratin
* bs Garnier Ultimate blends 
* Custard Cantu 
* odgniecione ręcznikiem 
* suszone dyfuzorem 


Efekt ? Skręt podbity włosy zadowolone, błyszczące, sprężyste, perfekcyjnie utrwalone i brak puchu  czego chcieć więcej ?
Gorąco polecam ten Custard, myślę że warto ;) 

Komentarze

  1. Piękne efekty! Myślisz, że do fal też byłby spoko?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę że też by się sprawdził, ale albo taki rozrzedzony z wodą albo nałożony na ociekajace włoski :)

      Usuń
  2. Cudnie, cudnie, cudnie! :) Szkoda, że ma tyle gliceryny no :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* no wiem... ale może jednak wart szansy ? ;) Ja jestem bardzo zadowolona bo mnie nie puszy na szczęście :)

      Usuń
  3. Przepiękne masz te włosy !!!!!!!! Wróciłam więc zapraszam ponownie:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Żałuję, że go nie kupiłam jak byłam w UK! :( Wystraszyłam się oleju kokosowego, ale teraz chętnie bym wypróbowała!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic straconego, zawsze przecież można wysłać a nie wiem czy na ebuy lub allegro nie będzie :)

      Usuń

  5. Memperkenalkan, Ace Maxs Obat Kanker Payudara alami berbahan dasar 100% Herbal. Mengobati kanker payudara stadium awal TESTIMONI ACE MAXS hingga stadium akhir dengan efektif dan aman tanpa operasi, tanpa kemoterapi, tanpa radiasi dan tanpa menimbulkan efek samping yang membahayakan. LEGALITAS ACE MAXS  Kualitasnya terjamin, sudah terdaftar di BPOM RI dan DEPKES RI. Simak kandungan lengkap dan keunggulannya berikut ini! KHASIAT ACE MAXS
    CARA ORDER ACE MAXS

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty