Przejdź do głównej zawartości

Polecane

Szampony Catzy pomocne w walce z LZS ?

Kochani z gory was przepraszam za brak polskich znakow. Moj komputer ma jakis mam nadzieje tylko chwilowy problem i nie moge zainstalowac na nim polskiego jezyka i przez to nie mam polskich znakow niestety :/  Jakis czas temu dzieki uprzejmosci Pani Izaebli otrzymalam do testowania dwa szampony firmy Catzy. Prawde mowiac kiedys zastanawialam sie nad ich kupnem ale moja skora od dluzszego czasu zle reaguje na szampony z sls i zwyczajnie zrezygnowalam z zakupu. Nadazyla sie jednak okazja zeby je przetestowac za co bardzo serdecznie dziekuje Pani Izabeli.
Szampony przyszly do mnie zapakowane w karton w zielono-czrwonym kolorze  adekwatnie do kolorow szamponow firmy Catzy.


Oba szampony sa produktami przeznaczonymi do wlosow z lupiezem, zielony z dodatkiem ziol na lupiez lojotokowy, czerwony natomiast (moim zdaniem nieco delikatniejszy) do zwyklego lupiezu. Waznym skladnikiem kazdego z szamponow jest pirytonianem cynku. Ja juz kiedys probowalam produktu z cynkiem i bylam bardzo zadowolona…

Yves rocher szampon przeciwlupieżowy - "granatowy" :)




Miliony razy przechodziłam obok Yves Rocher, ale jakoś nigdy nie wchodziłam do środka żeby coś kupić. Weszłam tam w końcu z pośpiechu i z potrzeby kupienia jakiegoś szamponu. Kupiłam z nadzieją ze pomoże na swędzącą skórę głowy. Zapłaciłam za niego 12 zł i zapisali mnie do klubu a w nagrodę dostałam tusz do rzęs. To się nazywa inwestycja :P.

Ale przechodząc dalej, szampon zamknięty jest w plastikowej butelce ( co ciekawe, opakowanie nadaje się do recyklingu). Opakowanie typowo szamponowe, zamykane na klik i solidne. Przez zieloną butelkę widać ilość zurzytego produktu co jest niewątpliwie plusem. A poniżej opis producenta.

Koreczek :)


No i skład :



Skład jest całkiem przyjemny, zapach produktu ładny, delikatny z wyczuwalną nutą granatu . Szampon pięknie się pieni i myje włosy czyli spełnia swoje zadanie. Jeżeli chodzi o usuwanie łupieżu to szczerze coś tam pomaga ale nie na ŁZS :(. Swędzenie łagodzi tylko na kilka godzin, ale włosy po jego użyciu są miękkie i miłe w dotyku.
Myślę że szampon ogólnie jest ok, ale przy moim ŁZS nie pomaga niestety, więc pewnie więcej go nie kupię no chyba że akurat będę potrzebowała coś na już i na szybko za małe pieniądze. Czy polecam wypróbować ? Tak jeśli ktoś ma problem z łupieżem ale nie ma ŁZS może być całkiem dobry, u mnie do końca się nie sprawdził ale to nie znaczy że u kogoś innego też się nie sprawdzi. Tak więc polecam sprawdzić jego działanie na sobie.

Komentarze

  1. Wkradła Ci się literówka w tytule posta w słowie łupież :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, już poprawiłam :) Pisałam post na telefonie a on lubi sobie zmieniać słowa po swojemu :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty