Przejdź do głównej zawartości

Polecane

Szampony Catzy pomocne w walce z LZS ?

Kochani z gory was przepraszam za brak polskich znakow. Moj komputer ma jakis mam nadzieje tylko chwilowy problem i nie moge zainstalowac na nim polskiego jezyka i przez to nie mam polskich znakow niestety :/  Jakis czas temu dzieki uprzejmosci Pani Izaebli otrzymalam do testowania dwa szampony firmy Catzy. Prawde mowiac kiedys zastanawialam sie nad ich kupnem ale moja skora od dluzszego czasu zle reaguje na szampony z sls i zwyczajnie zrezygnowalam z zakupu. Nadazyla sie jednak okazja zeby je przetestowac za co bardzo serdecznie dziekuje Pani Izabeli. Szampony przyszly do mnie zapakowane w karton w zielono-czrwonym kolorze  adekwatnie do kolorow szamponow firmy Catzy. Oba szampony sa produktami przeznaczonymi do wlosow z lupiezem, zielony z dodatkiem ziol na lupiez lojotokowy, czerwony natomiast (moim zdaniem nieco delikatniejszy) do zwyklego lupiezu. Waznym skladnikiem kazdego z szamponow jest pirytonianem cynku. Ja juz kiedys probowalam produktu z cynkiem i bylam ba

Nominacja do Liebster Blog Award


Już dawno miałam opublikować tego posta, ale ku mojemu zaskoczeniu zostałam podwójnie nominowana do Liebster Blog Award:)  Bardzo serdecznie dziękuję za to Amandzie która ma piękne faloloczki i Bijum właścicielce przpięknych fal o które tak wytrwale walczy. Bijum ponieważ Amanda jako pierwsza mnie nominowała, chciałam równiez nominować Ciebie, ale że byłaś pierwsza i to ty mnie nominowałaś to nie musisz odpowiadać na pytania :) Jeżeli jednak byś chciała to jak najbardziej zapraszam :)

Zasady:
„Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”.
Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia.
Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała.
Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań.
Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował”.


Moje odpowiedzi do pytań Amandy ;)

1. Ostatnio dość często, w szczególności jeśli jestem poza domem i bardzo zgłodnieje.
2. Zdecydowanie błyszczyk, ewentualnie pomadka, ale mocno nawilżająca.
3. Lato, ale zima też ma swoje uroki :)
4. Upartość :)
5. I to i to :) w zależności od stroju, okazji i innych czynników :)
6. Nie mam ulubionego koloru paznokci, bo za rzadko maluję, ale moim ulubionym kolorem ogólnie jest czerwony więc w tym wypadku pewnie też byłby czerwony.
7. Film. Książka musi być bardzo wciągająca już od pierwszej strony.
8. Jeśli już to tylko z henny, zrobiłabym na kostce :)
9. I psy i koty, uwielbiam jedne i drugie :)
10. W związku.



Moje odpowiedzi do zadania Bijum :) 
Miało być 11 dziwnych faktów o mnie, czy są dziwne? Raczej nie wszystkie. Wypisałam po prostu 11 faktów o mnie :)

1. Pokręcona (zarówno pod względem włosów jak i życiowo)
2. Artystyczna dusza.
3. Pyskata marzycielka, o kociej naturze.
4. Złośnica, zachwycająca się Gotykiem, Rodziną Adamsów, duchami, trupami, wiedźmami itd :p
6. Uparta jak oślica, choćbym nie miała racji to i tak muszę "udowadniać" swoją rację
7. Uważam że w poprzednim życiu byłam czarownicą :)
8. Niecierpliwa.
9. Potrafię być okropnie wredna, i pamiętliwa, jeżeli ktoś zajdzie mi za skórę.
10. Lubię się uśmiechać.
11. Kocham zwierzęta a najbardziej mojego najukochańszego psa (a w zasadzie suczkę, przeuroczą, "modelkę" Diunę która jest biszkoptowym Golden Retriverem :)



Moje nominacje, powinno być 11 ale będzie7.

1. http://zielone-smoki.blogspot.com/
2. http://www.jusiabloguje.pl/
3. http://sophieczerymoja.blogspot.com/
4. http://forevver-young.blogspot.com/
5. http://czarnamyszka1994.blogspot.com/
6. http://imperfecta-beauty.blogspot.com/
7. http://bubijum.blogspot.com/


Jeżeli dziewczyny macie ochotę wziąć w zabawie to serdecznie zapraszam :)


Moje pytania :

1. Jakie są Twoje ulubione kwiaty?
2. Co najczęściej zamawiasz idąc do kawiarni ?
3. Jaki jest Twój ulubiony kosmetyk? ( nie musi być jeden)
4. Jakie jest Twoje największe marzenie?
5. Wolisz włosy kręcone czy proste ? Uzasadnij :)
6. Balsam do ciała ? Mus? Masełko ? Czy może olejek?
7. Ulubione lody ?
8. Ulubiony film/serial ?
9. Ulubiony teledysk? ( Może podasz link ?:)
10. Wolisz kosmetyki domowej roboty, czy kupne ?
11. Mocny czy naturalny makijaż ?

Komentarze

  1. o, dziękuję kochana złośnico! :) Pokażesz nam kiedyś Twoją modelkę? :) Odpowiem na pytania jak będę mieć chwilkę w tamtej notce ;)

    Gratuluję nominacji od Amandy i życzę dalszych blogowych sukcesów! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę :)
      Nie mam modelki :) Większość rzeczy które robię testuję na sobie, lub mamie. Kiedy rysuję to ze zdjęć :)

      Dziękuję i również Ci życzę blogowych sukcesów :)

      Usuń
  2. Już chyba 5 razy odpowiadałam na ten tag i mam dość! :D ale dziękuję za nominację ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za nominację, ale troszeczkę nie mam ochotę na nominacje. Za to wspomnę o tobie w poście

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Nie musisz brać udziału w zabawie, nie zmuszam :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty