Przejdź do głównej zawartości

Polecane

Szampony Catzy pomocne w walce z LZS ?

Kochani z gory was przepraszam za brak polskich znakow. Moj komputer ma jakis mam nadzieje tylko chwilowy problem i nie moge zainstalowac na nim polskiego jezyka i przez to nie mam polskich znakow niestety :/  Jakis czas temu dzieki uprzejmosci Pani Izaebli otrzymalam do testowania dwa szampony firmy Catzy. Prawde mowiac kiedys zastanawialam sie nad ich kupnem ale moja skora od dluzszego czasu zle reaguje na szampony z sls i zwyczajnie zrezygnowalam z zakupu. Nadazyla sie jednak okazja zeby je przetestowac za co bardzo serdecznie dziekuje Pani Izabeli. Szampony przyszly do mnie zapakowane w karton w zielono-czrwonym kolorze  adekwatnie do kolorow szamponow firmy Catzy. Oba szampony sa produktami przeznaczonymi do wlosow z lupiezem, zielony z dodatkiem ziol na lupiez lojotokowy, czerwony natomiast (moim zdaniem nieco delikatniejszy) do zwyklego lupiezu. Waznym skladnikiem kazdego z szamponow jest pirytonianem cynku. Ja juz kiedys probowalam produktu z cynkiem i bylam ba

Włosowa aktualizacja- maj

 Moje włosy w maju były trochę przesuszone, ponieważ potraktowałam je wcierką domowej roboty którą niestety musiałam zakonserwować alkoholem. To wpłynęło na plątanie się i ogólną ich kondycję, ale dobra odżywka i olejowanie już wszystko naprawiły :)
Włosy w maju nadal bardzo mi wypadały, co ciągle trwa niestety :( przestaję mieć już nadzieję że w końcu się to zmieni:(
Co stosowałam w ostatnim miesiącu?

Jeżeli chodzi o odżywki, maski i szampony to w sumie stosowałam to co akurat podeszło mi pod rękę lub to co uznałam że będzie dla włosów akurat dobre. Najczęściej używałam jednak:
- szamponu GP Dziegieć brzozowy i cynk
- odżywki Alterra Granat i Aloes
- maski Kallos Latte
- odżywki Garnier Avokado i  Karite głównie do olejowania
- odżywki Garnier którą otrzymałam do testów ( z wizaża ) nie ma nazwy :)
- olej z ostropestu do olejowania włosów

Jeżeli chodzi o przeciwdziałanie wypadaniu włosów to stosowałam:
- olejek łopanowy do olejowania skalpu (o którym będę mogła w końcu coś napisać bo już mi się kończy :)
- domową wcierkę która trochę złagodziła swędzenie skalpu ( też o niej wspomnę :)
No i znowu nie mogłam się zebrać żeby wypróbować i w końcu napisać o mumio :(

Jak już pisałam włosy nadal bardzo wypadają co mnie smuci i nie wiem jak temu zaradzić. Nie wiem też czy urosły. Kiedy są mokre mam wrażenie że są dłuższe, po wyschnięciu już tego nie widzę więc ciężko mi to określić. Może w końcu czas je zmierzyć :P

Na zdjęciu poniżej moje włosy były dopiero co umyte i wyschnięte, na zdjęciu tego nie widać za bardzo ale były ładnie poskręcane w drobne loczki,

i wyglądały mniej więcej tak jak na zdjęciach niżej :)


A to loczek zrobiony jeszcze przed myciem bardzo mi się podobał więc uwieczniłam go na zdjęciu :)



Tutaj połączyłam zdjęcia z lutego i marca ( lub kwietnia nie pamiętam dokładnie)  żeby zobaczyć czy urosły, ja tego specjalnie nie widzę więc może wy coś zobaczycie:) Z lewej strony jest zdjęcie z marca, z prawej zdjęcie z lutego a po środku zdjęcie z maja dla porównania.


Może w czerwcu w końcu coś więcej urosną, skoro na zmniejszone wypadanie za wiele nie mogę liczyć to może chociaż na przyspieszony i zauważalny wzrost :)

Komentarze

  1. ślicznie wyglądają :) widzę, że mimo tego że mam proste włoski a Ty kręcone mamy wiele wspólnych masek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo możliwe :) może jesteśmy włosowymi siostrami ?:)

      Usuń
  2. Woow. Masz niesamowite loki :) Ja pewnie po potraktowaniu moich włosów czymkolwiek z alkoholem to mogłabym rzeki osuszać włosami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Ja włosów starałam się nie traktować alkoholem, ale to trudne bo nie da się wetrzeć w skórę niczego bez naruszenia włosów. Włosy często olejuję więc im to za bardzo nie zaszkodziło:)

      Usuń
  3. Przepiękne są! Uwielbiam te Twoje drobne loczki! I pewnie, że troszkę podrosły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja też je lubię :P
      Mam taką nadzieję :)

      Usuń
  4. takich loków to jeszcze nie widziałam ,cudowne :)
    widać ewidentny przyrost :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Bardzo się cieszę że jednak coś widać :)

      Usuń
  5. Masz wspaniałe spiralki kochana :)
    Chyba troszkę urosły, ale na kręciołkach to ciężko to zobaczyć.
    Jak spisuje się olej z ostropestu? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Wiem właśnie że to ciężko zobaczyć, jednak wydaje mi się że coś tam jednak podrosły:)
      Muszę przyznać że dobrze :) świetnie nawilża, dodaje blasku, włoski są sprężyste miękkie i skręt lekko podbity :)

      Usuń
  6. Pewnie, że urosły :) śliczne są!
    Zwłaszcza na tym zdjęciu trzecim od góry, tym z fleszem chyba ;3 no boooskie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)
      Z fleszem bo jak robię bez flesz to wygląda jak bym miała dredy :P

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Kochane są:), żeby jeszcze wypadać przestały :(

      Usuń
  8. Jakie Ty masz piękne te loczuszki! :) Jestem zachwycona tymi zdjęciami Twoich włosów! Dbaj o nie kochana :) Są cudne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)
      Dbam dbam :) Postaram się częściej coś wrzucać jeżeli będziecie chciały :)

      Usuń
  9. oo jaaaa, ile ja bym dała za takie piękne loki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Ja bym dała tyle samo żeby wypadać tylko przestały.

      Usuń
  10. Ale masz długie włosy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję że uda się wychodować jeszcze dłuższe i że na skręcie nie stracą :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty