Przejdź do głównej zawartości

Walczymy z wypadaniem.

Ponieważ zgłosiłam się do akcji zapuszczania włosów "Zapuśćmy się na wiosnę". to wiąże się to ze stosowaniem różności na porost a przy okazji na wypadanie. Ponieważ włosiska strasznie mi lecą walkę zaczęłam jeszcze zanim zgłosiłam się do akcji, ale akcja na pewno jest dodatkową motywacją :)

Moje włosy teraz mierzą 56cm najdłuższe pasma i 36 najkrótsz, ale jedzieli chodzi o te krótsze to nie zależy mi na ich zapuszczaniu, bo zawsze je cieniuję na krótk. 

Co zamierzam stosować:

Wewnętrznie
- pokrzywa
- suplementy


Zewnętrznie
- odżywka na wypadanie hair
- aktywator wzrostu agafii
- antyoksydacyjny spray shungitowy ( używam już od 3 miesięcy)
- olejek khadi ( z dodatkiem jakiegoś innego bo sam powodował większe wypadanie :( )
- myślę nad olejkiem musztardowym
* wcierki
- serum przeciwłupierzowe babuszki agafii
- być może jantar
- być może wcierka własna na bazie sprayu shungitowego
- być może serum przeciw łysieniu
Narazie chyba tyle ale może coś jeszcze przyjdzie mi w trakcie do głowy.



Mam nadzieję się w końcu uporać z wypadaniem przynajmniej częściowo. Bo jakoś mi szkoda moich lokasów które już nie skręcają się tak ładnie jak kiedyś ze względu na to, że nie ma już ich tyle żeby mogły się znowu ładnie skręcać:(. Na wszystkich zdjęciach jest teraźniejszy ich wygląd.

Komentarze

  1. Ale masz śliczne kręciołki :P powodzenia w zwalczaniu wypadania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. na szczęście nie mam problemu z wypadaniem. życzę ci powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ogromne szczęście :)
      Nie dziękuję żeby nie zapeszać :)

      Usuń
  3. Zazdroszczę ci tych loczków. Są przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Ja je uwielbiam i mam nadzieję że będzie ich jeszcze więcej i że trochę się skręt podniesie :)

      Usuń
  4. No to życzę powodzenia, przepiękne masz loczki:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne kręciołki :) A nie chciałabyś ich wyrównać? Bo tak pocieniowane wyglądają na mocno przerzedzone. Powodzenia w walce z wypadaniem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez cieniowania u mnie się nie da, a jakbym miała w tej chwili wyrównać to musiałabym obciąć do łopatek, czyli wrócić do momentu przed zapuszczaniem. To nie ma sensu. Stopniowo powolutku podcinam końce, kiedyś się zagęszczą :)

      Usuń
  6. Cudowne krecioly :) 3mam kciuki za walke z wypadaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne loczki :) Może nie używaj olejku khadi, skoro powodował większe wypadanie włosów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chcę go wylać, a poza tym w tej chwili łączę go w mniejszej ilości z innym, żeby zobaczyć co będzie się działo.
      Dziękuję :)

      Usuń
  8. Jakie masz przesłodkie te loczki! ;-) świetne.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie piękne masz te świderki:) Cudowne

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Kręcona różnorodność. Zdjeciowo.

Dzisiaj zamiast gadania ( pisania ;) będzie post zdjęciowy  A dla przypomnienia tutaj link do mojej mwh gdyby ktoś był zainteresowany :http://lavaniaviola.blogspot.ie/2014/03/moje-wosy-i-ich-historia.html
A poniżej możecie zobaczyć jak to z tymi kręciolkami jest, jak potrafią się poskrecaj a czasem rozprostowac, taki urok kręciolkow, co ciekawe mimo dużej wilgotności powietrza w irlandii puch zdarza mi się sporadycznie, Cantu Custard zdecydowanie je ujarzmia i trzyma :) 





A poniżej jeszcze mokre spiralki, jak wyschna były jeszcze bardziej skręcone aż żałuję że nie miałam czym zdjęcia zrobić :/ 

Nigdy całkiem prostych włosów nie miałam, odziedziczylam kręciolki po babci, dziadku oraz mamie ciesze się z tego :) Jestem z nich zadowolona bo mimo długości nadal mam ładny skręt z czego ogromnie się ciesze :) 
Ostatnio brakuje mi pomysłu na posty, jak macie jakieś pomysły bądź pytania to zapraszam, z miłą chęcią napisze o czymś co was interesuje;)
PRZYPOMINAM : - szukajcie mnie na Instagram  - na blo…

Mydełka do włosów Sesa i Shikakai.

Ostatnio czytając jeden z moich ulubionych blogów, i post o mydełku do włosów Shikakai przypomniałam sobie, że już od chyba roku czekają u mnie w pokoju opakowania po mydełku Shikakai i Sesa (oraz ostatki mydełka sesa). Kiedy zachomikowywałam te opakowania, zastanawiałam się nad stworzeniem bloga i pierwszymi recenzjami, które miały dotyczyć mydełek. Niestety nie zrobiłam im zdjęć, więc przedstawię wam zdjęcia które mam, a do zdjęcia mydełka Shikakai odeślę was na innego bloga :)

Oba mydełka zakupiłam przez internet i posłużyło mi do tego allegro. Oba mieściły się w cenie 5zł dlatego skutecznie mnie skusiły do zakupu, a myśl że są to mydełka indyjskie tym bardziej mnie do niego kusiły.

Mydełko sesa



Opis producenta i skład (bezczelnie skopiowane z wizaża :p)

Bogate w naturalne zioła oraz 6 olejków mydełko Sesa usuwa problemy takie jak łupież, wypadanie włosów, swędzenie skóry głowy. Jest wspaniałym sposobem na odżywienie włosów.
Polecane do stosowania raz w tygodniu. Zrób dużo pian…

Co tam u moich klaczkow slychac ?

Witajcie, bardzo dawno na blogu nie bylo moich klaczkow, wiec wreszcie musze je pokazac :) Nie maja sie tak zle, deszczowa pogoda i widoczny puch na zdjeciu to tylko pogodowe marudzenie, ale mam zdrowe koncowki wreszcie bo wlosy zostaly podcietem w dodatku pozbylam sie brzydkich ogonow i chociaz ja zauwazam zmiane w dlugosci i tesknie za ta kora byla to roznicy na oko bardzo nie widac. Bylam u trychologa, ale niestety wizyta sie nie odbyla bo okazalo sie ze Pani doktor musiala pojechac na szkolenie :/ Uda sie innym razem. Za to udalam sie do moejej fryzjerki na podciecie koncowek i lekkie cieniowanie, wloay troche odzyly, staram sie je olejowac poki co czym popadnie, ale zamierzam wrocic do mojej ukochanej Amli Gold lub Sesy, albo moze zamowie cos nowego, to jeszcze sie zobaczy, osatnio byly troche zaniedbane ale postaram sie nad nimi znowu popracowac :) Zdjecie robione po myciu, wlosy umyte szamponem, odzywka d/s garnier Ultimate Blends na 15 min potem, to samo jako b/s wlosy odgni…