Przejdź do głównej zawartości

Perfumowany krem do rąk.


Już wiele razy pisałam o kosmetykach FM Group, i wiele razy mówiłam ze bardzo mi one odpowiadaj, są dla mnie dopasowane zapachami oraz działaniem :) a dziś przedstawiam wam Perfumowany krem do rąk marki FM. Mój krem jest o zapachu perfum bodajże nr 81. Jest to ładna kompozycja kwiatowa, lekka i wiosenna. Nie jest duszacy jest delikatny, utrzymuje się na dłoniach dłuższy czas. Ja jestem zapachowcem i zapach dla mnie to ważna rzecz, zdecydowanie miłej jest używać kosmetyków które odpowiadają mi zapachem. Zdecydowanie chętniej sięgam po te które zarówno działają jak i pachną :) już kiedyś wspomniałam że nie jestem fanka typowych kremowych zapachów i wolę raczej jakieś pachnące owocami itp.


Krem znajduje się w typowej tubie plastikowej, z której łatwo wydobyć cały produkt. Jest bardzo wydajny, nawilża, i pozostawia skórę miękka i miła w dotyku. Moim zdaniem idealny nawet przy bardzo wysuszonych dłoniach. Pozostawia delikatny film na dłoniach, ale nie jest to jakaś bardzo tłusta warstwa dość szybko się wchłania, pozostawiając dłonie nawilżone oraz pięknie pachnące.


Powyżej opis, a poniżej skład :) 

Co tu dużo mówić, ja jestem bardzo na tak, moje dłonie są dość wymagające a ten krem naprawdę się sprawdza. Firma FM znów u mnie zapunktowala i uważam że kremiku jest godny polecenia i wypróbowania. Cena to jakieś 16 zł. 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Mydełka do włosów Sesa i Shikakai.

Ostatnio czytając jeden z moich ulubionych blogów, i post o mydełku do włosów Shikakai przypomniałam sobie, że już od chyba roku czekają u mnie w pokoju opakowania po mydełku Shikakai i Sesa (oraz ostatki mydełka sesa). Kiedy zachomikowywałam te opakowania, zastanawiałam się nad stworzeniem bloga i pierwszymi recenzjami, które miały dotyczyć mydełek. Niestety nie zrobiłam im zdjęć, więc przedstawię wam zdjęcia które mam, a do zdjęcia mydełka Shikakai odeślę was na innego bloga :)

Oba mydełka zakupiłam przez internet i posłużyło mi do tego allegro. Oba mieściły się w cenie 5zł dlatego skutecznie mnie skusiły do zakupu, a myśl że są to mydełka indyjskie tym bardziej mnie do niego kusiły.

Mydełko sesa



Opis producenta i skład (bezczelnie skopiowane z wizaża :p)

Bogate w naturalne zioła oraz 6 olejków mydełko Sesa usuwa problemy takie jak łupież, wypadanie włosów, swędzenie skóry głowy. Jest wspaniałym sposobem na odżywienie włosów.
Polecane do stosowania raz w tygodniu. Zrób dużo pian…

Gliss Kur Oil Nutritive - moje złoto.

Dawno temu to właśnie Gliss Kur pomagał mi odkrywać skręt moich włosów, pamiętam że kupowałam mgiełki do suchych włosów i jakieś kremy do loków, były bardzo przyjemne. W zeszłym roku przyjaciółka poleciła mi odżywkę z Gliss kur z olejkami nie kupowałam jej wtedy ponieważ miałam i tak całe szafy kosmetyków do włosów. W tym roku jeszcze przed wakacjami wpadł mi w łapki zestaw szampon+odżywka z Serii Oil Nutritive zsa 15 zł. Stweirdziłam że już mogę ją zakupić (chociaż to nowa wersja) bo niestety ale miałam mało czasu na pielęgnację, a potrzebowałam czegoś na puszenie włosów. Zaryzykowałam i kupiłam, pomyślałam że jak nie będzie dla mnie dobra to oddam babci.

Nie będę się rozpisywać o szamponie bo szampon jak szampon, myje, domywa oleje, włosy są po myciu lekko jakby wygładzone i blyszczące ale myje co jest najważniejsze. Do mycia jest jak najbardziej ok. Będzie zamieszczone zdjęcie składu. Ładnie pachnie owocami i dobrze się pieni.


Teraz czas na moje złotko. Odzywka jest zamknięta w pl…

Garnier Fructis Citrus Detox.

Dziś przedstawiam państwu szampon Garniera. Kupiłam go z ciekawości i przy okazji promocji. Inaczej pewnie nie zwróciłby mojej uwagi. Już od dawna nie czytam tylko co pisze na opakowaniu producent ale również składy kosmetyków. Tym razem jednak nie zwróciłam na skład specjalnej uwagi chyba dlatego że mi się trochę spieszyło, a akurat potrzebowałam jakiegokolwiek szamponu. Powiedzmy że byłam w podróży więc wzięłam pierwszy lepszy szampon.

 Co skusiło mnie do zakupu a no chyba fakt że szampon ma aż 400 ml w promocji za 10zł, pięknie pachnie, a producent napisał na opakowaniu (co udało mi się przeczytać jeszcze w sklepie), że koi swędzącą skórę głowy.


Opakowanie, typowo Garnierowe, duża plastikowa butla o bardzo ładnym wyglądzie zamykana na klik. Można z niej z łatwością wydobyć cały kosmetyk.
Zapach cudowny, cytrusowy chyba każdemu się spodoba. Kolor szamponu przeźroczysty. Pięknie zmywa oleje i oczyszcza włosy oraz skórę głowy, muszę przyznać że faktycznie delikatnie łagodzi swędzeni…