Przejdź do głównej zawartości

Polecane

Szampony Catzy pomocne w walce z LZS ?

Kochani z gory was przepraszam za brak polskich znakow. Moj komputer ma jakis mam nadzieje tylko chwilowy problem i nie moge zainstalowac na nim polskiego jezyka i przez to nie mam polskich znakow niestety :/  Jakis czas temu dzieki uprzejmosci Pani Izaebli otrzymalam do testowania dwa szampony firmy Catzy. Prawde mowiac kiedys zastanawialam sie nad ich kupnem ale moja skora od dluzszego czasu zle reaguje na szampony z sls i zwyczajnie zrezygnowalam z zakupu. Nadazyla sie jednak okazja zeby je przetestowac za co bardzo serdecznie dziekuje Pani Izabeli. Szampony przyszly do mnie zapakowane w karton w zielono-czrwonym kolorze  adekwatnie do kolorow szamponow firmy Catzy. Oba szampony sa produktami przeznaczonymi do wlosow z lupiezem, zielony z dodatkiem ziol na lupiez lojotokowy, czerwony natomiast (moim zdaniem nieco delikatniejszy) do zwyklego lupiezu. Waznym skladnikiem kazdego z szamponow jest pirytonianem cynku. Ja juz kiedys probowalam produktu z cynkiem i bylam ba

Garnier Neo

Szukając w sklepie jakiegoś dezodorantu wpadła mi w łapki nowość od Garniera ( no już nie taka nowość). Antyperspirant w kremie.


Opis producenta :
Pierwszy antyperspirant w suchym kremie od Garniera dla intensywnej 48 godzinnej ochrony i regeneracji skóry pod pachami. Idealne połączenie skuteczności antyperspirantu i pielęgnacji skóry, dzięki zawartości 80% składników pielęgnacyjnych. Wchłania się natychmiastowo, niewidoczny na skórze i ubraniach.
Skład:
Aqua / Water, Aluminum Chlorohydrate, Dimethicone, Isopropyl Palmitate, Talc, Cera Alba / Beeswax, Arachidyl Alcohol, Parfum / Fragrance, Zinc Gluconate, Arachidyl Glucoside, Hydroxypropyl Starch Phosphate, Phenoxyethanol, Steareth- 100/Peg-136/Hdi Copolymer, Peg-100 Stearate, Behenyl Alcohol, Caprylyl Glycol, Perlite, Tetrasodium Glutamate Diacetate, Glyceryl Stearate

Moja opinia:
Produkt mieści się w bardzo poręcznym plastikowym opakowaniu z którego łatwo jest go wydobyć. Piękne opakowanie i zapach kuszą do zakupu. Antyperspirant wydobywa się przez małe podłużne otworki na końcu okrągłego aplikatora. Nie jestem fanką antyperspirantów w kremie, ale ten jako jedyny urzekł mnie zapachem i działaniem. Jest bardzo wydajny, stosuję go od około 2 miesięcy i nadal pozostała go spora ilość. Krem pięknie pachnie, widocznie nawilża skórę i nie podrażnia jej. Nawet po depilacji skóra nie jest dodatkowo podrażniona i nie odczuwam pieczenia. Produkt należy nakładać w małych ilościach wtedy faktycznie schnie w błyskawicznym tempie i nie zostawia śladów. Jeśli przesadzimy z ilością, na ubraniach niestety pozostaną ślady. Cena regularna antyperspirantu to 12/14 zł w promocji można dostać do za 9zł.

Według mnie jest to produkt warty uwagi.

Komentarze

  1. Ja teraz używam Crystal i też jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam okazji wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tyle osób go chwali.. chyba kiedyś spróbuję! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę że warto jest na prawdę ciekawy :) Ja jak pisałam nie jestem fanką tego typu produktów, ale za 9 zł ta wydajność skuteczność to warto :)

      Usuń
  4. Kusi mnie od jakiegoś czasu, chętnie wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty