Przejdź do głównej zawartości

Polecane

Szampony Catzy pomocne w walce z LZS ?

Kochani z gory was przepraszam za brak polskich znakow. Moj komputer ma jakis mam nadzieje tylko chwilowy problem i nie moge zainstalowac na nim polskiego jezyka i przez to nie mam polskich znakow niestety :/  Jakis czas temu dzieki uprzejmosci Pani Izaebli otrzymalam do testowania dwa szampony firmy Catzy. Prawde mowiac kiedys zastanawialam sie nad ich kupnem ale moja skora od dluzszego czasu zle reaguje na szampony z sls i zwyczajnie zrezygnowalam z zakupu. Nadazyla sie jednak okazja zeby je przetestowac za co bardzo serdecznie dziekuje Pani Izabeli. Szampony przyszly do mnie zapakowane w karton w zielono-czrwonym kolorze  adekwatnie do kolorow szamponow firmy Catzy. Oba szampony sa produktami przeznaczonymi do wlosow z lupiezem, zielony z dodatkiem ziol na lupiez lojotokowy, czerwony natomiast (moim zdaniem nieco delikatniejszy) do zwyklego lupiezu. Waznym skladnikiem kazdego z szamponow jest pirytonianem cynku. Ja juz kiedys probowalam produktu z cynkiem i bylam ba

Intesywnie nawilżający krem Phytorelax z masłem Karite

Krem do ciała udało mi się przetestować dzięki mojemu chłopakowi, od którego dostałam w prezencie urodzinowym między innymi właśnie ten balsam. Wspominałam już o nim i chwaliłam się nim zaraz po urodzinach:), a teraz w końcu przyszła pora na recenzję :). No to zaczynamy.:)
Zacznijmy od opakowania. Krem zamknięty jest w plastikowym pojemniczku o pojemności 300ml. Pojemniczek ma bardzo proste elganckie naklejki opisujące produkt. Taka elegancja zawsze kojarzy mi się z luksusem :).


Opakowanie ma również dodatkowe wieczko zabezpieczające przed wylaniem się produktu. Można dzięki temu zabrać do bezpiecznie w podróż.



Mnie już wiele razy zdarzało się go zabrać ze sobą w podróż i na szczęście jeszcze nigdy się nie zawiodłam, na opakowaniu nigdy nic nie wylało. Jedyne co stało się z opakowaniem to obdrapane naklejki. Co możecie zauważyć na poniższym zdjęciu.

Przejdźmy do składu i obietnic producenta. skład podany na zdjęciu a obietnice brzmią tak :

"Intensywnie Odżywczy Krem do ciała z Masłem Karite – do skóry suchej i odwodnionej W harmonii z naturą, Odżywczy Krem do ciała zrobiony jest ze 100% czystego Masła Karite oraz   w 98% z innych składników pochodzenia naturalnego.
Przyjemny w aplikacji, łatwo się wchłania, nawilża i skutecznie chroni skórę przed szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi, przy systematycznym stosowaniu przywraca jej zdrowy wygląd, elastyczność i blask."

Jeżeli chodzi o skład jest długi ale dość przyjemny, co ogromnie cieszy wysoko w składzie jest masło shea no i jest zrobiony na bazie wody co widać w konsystencji. Cena tego cudeńka to około 40zł ( szarpnął się ten mój chłop patrząc na to ile kosmetyków o podobnych cenach dostałam w paczce, A o tym co dostałam poza tm kremem jest tutaj).


Moja opinia:
Konsystencja kemu jest dość wodnista, ale nie jest to jakiś minus. Opakowanie solidne, nie połamało się nawet podczas kilkakrotnie powtarzających się upadków. Zapach kojarzy mi się trochę z jakimiś dziecięcymi składnikami. Jest delikatny, lekko słodki, przyjemny.


Krem jest przeznaczony do bardzo suchej skóry, moja w istocie jest sucha i radził sobie z nią bez problemu. Nawilżał, pozostawiał ją gładką i miłą w dotyku. Stosowałam go zarówno jako krem do twarzy jak i balsam do ciała. Krem jest mimo wszystko bardzo lekki, szybko się wchłania, dobrze się rozsmarowuje i nie pozostawia tłustej warstwy,. Pozostawia natomiast delikatny, niewidoczny, ale lekko wyczuwalny "osad"  który wchłania się po kilkunastu minutach. Zapach utrzymuje się na skórze do kilku godzin, nie jest nachalny. Krem faktycznie nawilża i odżywia skórę. Zdarzyło mi się również użyć tego kremu do kremowania włosów. Ładnie nawilżył włosy. Użyłam nawet jako odżywka b/s i wszystko byłoby dobrze gdybym nałożyła mniejszą ilość, a tak było troszkę za ciężko, ale drobna ilość ( mniej niż wielkość orzecha laskowego ) sprawdza się dobrze.
Myślę że jest do bardzo dobry produkt, spełniał swoje zadanie. Jednak cena jest dość wysoka, pewnie ze względu na firmę. Ja gustuję raczej w tańszych kosmetykach, ale ten mimo ceny zakupiłabym ponownie. Produkt jest wydajny nawet przy częstym stosowaniu. Warty wypróbowania :) Cieszę się że miałam możliwość go wypróbować :).

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty