Przejdź do głównej zawartości

Polecane

Szampony Catzy pomocne w walce z LZS ?

Kochani z gory was przepraszam za brak polskich znakow. Moj komputer ma jakis mam nadzieje tylko chwilowy problem i nie moge zainstalowac na nim polskiego jezyka i przez to nie mam polskich znakow niestety :/  Jakis czas temu dzieki uprzejmosci Pani Izaebli otrzymalam do testowania dwa szampony firmy Catzy. Prawde mowiac kiedys zastanawialam sie nad ich kupnem ale moja skora od dluzszego czasu zle reaguje na szampony z sls i zwyczajnie zrezygnowalam z zakupu. Nadazyla sie jednak okazja zeby je przetestowac za co bardzo serdecznie dziekuje Pani Izabeli. Szampony przyszly do mnie zapakowane w karton w zielono-czrwonym kolorze  adekwatnie do kolorow szamponow firmy Catzy. Oba szampony sa produktami przeznaczonymi do wlosow z lupiezem, zielony z dodatkiem ziol na lupiez lojotokowy, czerwony natomiast (moim zdaniem nieco delikatniejszy) do zwyklego lupiezu. Waznym skladnikiem kazdego z szamponow jest pirytonianem cynku. Ja juz kiedys probowalam produktu z cynkiem i bylam ba

Suchy szampon Batiste wersja kwiatowa

Pewnie niegdy nie sięgnęłabym po tego typu produkt gdyby nie rozdanie u Bijum które udało mi się wygrać :). Zawsze uważałam że suchy szampon nie jest dla mnie, nie mogłabym go wyczesać z moich kręconych włosów więc nigdy nie kusiło mnie jego wypróbowanie. W wygranej paczce znalazł się między innymi właśnie suchy szampon. Z początku chciałam go komuś oddać, bo uznałam że jest mi zbędny i na pewno się nie przyda, ale później jednak pomyślałam że dlaczego by nie spróbować skoro mam okazję.

Skład:
BUTANE, ISOBUTANE, PROPANE, ORYZA SATIVA (RICE) STARCH, ALCOHOL DENAT, PARFUM (FRAGRANCE) BUTYLPHENYL, METHYLPROPIONOL, LINALOOL, DISTEARYLDIMONIUM CHLORIDE, CETRIMONIUM CHLORIDE.



Moja opinia:
Szampon jest bardzo wygodny w zastosowaniu. Wystarczy spryskać włosy u nasady z odległości 20/30cm wmasować w skórę głowy i włosy uzyskują ładny zapach, odświeżenie i delikatne uniesienie u nasady. Jest to pomocny kosmetyk w szczególności jeśli wybieramy się w podróż. Dzięki niemu możemy odświeżyć nasze włosy nawet w samochodzie. Ja stosowałam suchy szampon kiedy nie miałam czasu myć włosów, sprawdzał się wtedy bardzo dobrze, odświeżał a dodatkowo pozostawiał piękny zapach. Sprawdził się również na naolejowanych włosach, kiedy akurat wypadło mi jakieś wyjście, nie miałam jak umyć włosów i musiałam wyjść w naolejowanych, wtedy wystarczyło trochę mocniej je spryskać, dobrze wetrzeć produkt w skórę i nie było widać tłustej poświaty. 

Jest to produkt jak najbardziej godny polecenia, warto wypróbować zwłaszcza jeśli często podróżujecie, macie przetłuszczające się włosy albo nawet kiedy macie awaryjne wyjście i musicie wyjść z naolejowanymi włosami. Ten produkt chyba pozostanie na długi czas w moich kosmetycznych zbiorach :).

Komentarze

  1. Ale się cieszę, ze jednak się przydał! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo bardzo :) Ja się Cieszę bo to dzięki Tobie go wypróbowałam a tak bym nawet nie wiedziała że to taka dobra rzecz :)

      Usuń
  2. Dla mnie póki co zbędny, a i myślę, że skóra i tak czy siak by mnie, na 3-4 dzień mimo użycia, swędziała. Dobrze, że u Ciebie się sprawdza:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No swędzenie dla mnie to osobna sprawa, bo na to ciężko znaleźć sposób :( Ale produkt fajny, jak bedziesz mogła od kogoś pożyczyć tak na raz nawet, to sobie spróbuj :) I w razie czego nie będzie bolało że trzeba wyrzucić no i nie wydasz nic na to :)

      Usuń
  3. Muszę w końcu wypróbować te suche szampony :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty