Przejdź do głównej zawartości

O koncówkach włosów cz. 2

W ostatnim poście pokazałam kilka sprawdzonych przeze mnie "zabezpieczaczy" koncówek, dziś czas na ciąg dalszy :)

Marion Olejki Orientalne (posiadam dwie wersję, wersja z olejem kokosowym i olejkiem tamanu oraz wersję z olejkiem macadamia i ylang ylang)


                               
 Wersja z olejkiem  kokosowym i tamanu                                 
                                                                   




Sklad:
Cyclopentasiloxane, Dimethiconol, Dimethicone,
Phenyl Trimethicone, Isopropyl Myristate, Parfum, Persea Gratissima Oil Cocos Nucifera Oil, Olea Europea Fruit Oil, Calophyllum Inophyllum Seed Oil, Tocopheryl Acetate, Ascorbyl Palmitate, Butylphenyl Methylpropional, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carbozaldehyde, CI 47 000, CI 61 565



Wersja z olejkiem macadamia i ylang ylang


  
Sklad:
Cyclopentasiloxane, Dimethiconol, Dimethicone, Isopropyl Myristate, Phenyl Trimethicone, Parfum, Argania Spinosa Kernel Oil, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Prunus Armenica Karnel Oil, Cananga Odorata Flower  Oil,  Tocopheryl Acetate, Linalool, 
Butylphenyl Methylpropional, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carbozaldehyde, Benzyl Benzoate, Benzyl Salicylate, Farnesol, Cl 26 100


+ obie wersje pachną cudnie ( uwielbiam wsmarowywać kropelkę olejku w suche włosy stosując olejki jako perfumy do włosów, zapach jest słodki i długo się utrzymuje )
+ mają olejki w składzie
+ szybko się wchłaniają
+ nie sklejają włosów
+ cena 8 zł za 30ml
+ świetnie zabezpiecza koncówki
+ nie pozostawia tłustej warstwy
- jeżeli nałożym zbyt dużą ilość na włosy, mogą wyglądać na nieświeże

Natura Silk Jedwabna Kuracja



Skład:
Cyclopentasiloxane (and) Dimethiconol, Cyclomethicone, Phenyl Trimethicone, Ethyl Ester of Hydrolyzed Silk, Ethoxydiglycol, Parfum, Panthenol (27.04.2009)
+ ładny zapach, lekko jakby męski
+ jedwab w składzie
+ nie pozostawia tłustej warstwy
+ szybko się wchłania
+ świetnie zabezpiecza końcówki ( był moim pierwszym jedwabiem i jak do tej pory jest ulubionym :)
+ cena 4 zł za 15 ml



Joanna z Apteczki Babuni Serum wygładzająco-regenerujące do końcówek ( niestety zdjęcie trochę nieostre, ale widać o co chodzi :)






Skład:
Aqua, Cyclopentasiloxane, Cyclomethicone, Isopropyl Myristate, Propylene Glycol, Dimethiconol, Polyquaternium-37, Phenyl Trimethicone, Propylene Glycol Dicaprylate/Dicaprate, Polyquaternium-10, PPG-1 Trideceth-6, Mel Extract, Hydrolyzed Milk Protein, Panthenol, Hydroxyethylcellulose, Triethanolamine, Disodium Ddta, Parfum, Coumarin, Dmdm Hydantoin, Methylchloroisothiazolinole, Methylisothiazolinole


+ bardzo ładny mleczno-miodowy zapach
+ konsystencja podobna do konsystencji odżywki ( troszkę rzadsza)
+ cena 8 zł za 50 ml
- proteiny mleczne które mogą spuszyć końcówki jeśli włosy ich nie lubią ( moje na szczęście uwielbiają :)
- nie do końca radzi sobie z ochroną końcówek, ale dobrze je nawilża co na pewno zmniejsza rozdwajanie ( nałożony na już rozdwojone końce daje wrażenie zdrowych włosów)







Komentarze

  1. Kuszą mnie te marionowe, zwłaszcza że są taniutkie :) Najpierw muszę skończyć jednak kurację marokańską z avonu :)

    Masz weryfikację obrazkową do komentarzy, błagam, wyłącz :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Specjalnie dla Ciebie wyłączyłam tę opcję, nie wiem czy coś to dało, zobaczymy :)

      Te marionowe ja lubię przede wszystkim za zapach no i działanie :) Ale zapach jest kuszący bardzo :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Kręcona różnorodność. Zdjeciowo.

Dzisiaj zamiast gadania ( pisania ;) będzie post zdjęciowy  A dla przypomnienia tutaj link do mojej mwh gdyby ktoś był zainteresowany :http://lavaniaviola.blogspot.ie/2014/03/moje-wosy-i-ich-historia.html
A poniżej możecie zobaczyć jak to z tymi kręciolkami jest, jak potrafią się poskrecaj a czasem rozprostowac, taki urok kręciolkow, co ciekawe mimo dużej wilgotności powietrza w irlandii puch zdarza mi się sporadycznie, Cantu Custard zdecydowanie je ujarzmia i trzyma :) 





A poniżej jeszcze mokre spiralki, jak wyschna były jeszcze bardziej skręcone aż żałuję że nie miałam czym zdjęcia zrobić :/ 

Nigdy całkiem prostych włosów nie miałam, odziedziczylam kręciolki po babci, dziadku oraz mamie ciesze się z tego :) Jestem z nich zadowolona bo mimo długości nadal mam ładny skręt z czego ogromnie się ciesze :) 
Ostatnio brakuje mi pomysłu na posty, jak macie jakieś pomysły bądź pytania to zapraszam, z miłą chęcią napisze o czymś co was interesuje;)
PRZYPOMINAM : - szukajcie mnie na Instagram  - na blo…

Mydełka do włosów Sesa i Shikakai.

Ostatnio czytając jeden z moich ulubionych blogów, i post o mydełku do włosów Shikakai przypomniałam sobie, że już od chyba roku czekają u mnie w pokoju opakowania po mydełku Shikakai i Sesa (oraz ostatki mydełka sesa). Kiedy zachomikowywałam te opakowania, zastanawiałam się nad stworzeniem bloga i pierwszymi recenzjami, które miały dotyczyć mydełek. Niestety nie zrobiłam im zdjęć, więc przedstawię wam zdjęcia które mam, a do zdjęcia mydełka Shikakai odeślę was na innego bloga :)

Oba mydełka zakupiłam przez internet i posłużyło mi do tego allegro. Oba mieściły się w cenie 5zł dlatego skutecznie mnie skusiły do zakupu, a myśl że są to mydełka indyjskie tym bardziej mnie do niego kusiły.

Mydełko sesa



Opis producenta i skład (bezczelnie skopiowane z wizaża :p)

Bogate w naturalne zioła oraz 6 olejków mydełko Sesa usuwa problemy takie jak łupież, wypadanie włosów, swędzenie skóry głowy. Jest wspaniałym sposobem na odżywienie włosów.
Polecane do stosowania raz w tygodniu. Zrób dużo pian…

Cantu stylizator idealny ? Efekty na moich wlosach.

Do postu zabieram się już drugi raz ponieważ za pierwszym razem cały post na ostatniej kropce mi się z przyczyn niewiadomych usunął. Od jakiegoś czasu udzielam się na bardzo miłej facebookowej grupie Curly Girl Polska szukalam jakiegos stylizatora i tam właśnie został mi polecony produkt Cantu. A dokładniej Define&Shine Custard. Kupiłam go w Bootsie za około 6 euro i oszalałam na jego punkcie <3. 

*Produkt zgodny z CG * zapach kokosowe - owocowy bardzo przyjemny i bardzo naturalny  * konsystencja żelu lnianego  * nie puszy * pięknie utrwala skręt  * zostawia łatwe do odgniecenia sucharki  * włosy błyszczą i są perfekcyjnie zdefiniowane  * wystarczy odrobina na włosy przez co produkt wydaje się być baaardzo wydajny 

Jedyny minus jaki mogłabym podać to opakowanie które sama zmienilabym na coś innego ponieważ produkt troszkę się wylewa i zasycha jak glutek na brzegach. Można go łatwo oderwać ale wygląda nieestetycznie.

A oto moje klaczki po użyciu Cantu :) 

Poniżej jeszcze nie odgniecione.

I s…