Przejdź do głównej zawartości

Polecane

Naturalny balsam do ust Coconut Kisses.

Kocham wszelkie mazidelka do ust, kiedy jeszcze nawilzaja uwielbiam je jeszcze bardziej. Dzisiaj przedstawiam wam bardzo przyjemny balsam Bia beauty.

Moj Coconut Kisses zakupilam w malym nowo otwartym Irlandzkim sklepiku u bardzo sympatycznej Pani. Balsam jest w calkowicie naturalny co uwielbiam. Wybralam wersje kokosowa, choc byla rowniez wersja cytrusowa. Koszt to okolo 15zl  Ale chyba ktos pakujac moj balsam pomylił opakowanie bo balsam ma delikatny zapach i smak cytryny :D jest on delikatny nie zupelnie mi nie przsszkadza mimo ze nie do konca jestem fanka takich smakow.
Balsam jest zapakowany w malutkie metalowe opakowanie. Bardzo eleganckie, przyda mi sie na koraliki kiedy juz balsam bedzie zuzyty, lub na inny balsam. Wiem ze nie wszyscy lubia takie balsamy w sloiczkach, ale mnie to nie przeszkadza. Balsam super nawilza, ladnie naturalnie pachnie i jest bardzo zbity i nie boje sie ze gdzies mi sie rozpusci. I w dodatku miesci sie w portfelu wiec nie musze sie martwic ze nie mam kies…

Co znalazłam w sklepie chińskim.

Ostatnio przypadkiem weszłam do sklepu chińskiego. Byłam akurat obok, czekałam na tatę i postanowiłam że pójdę zobaczyć co mają ciekawego. W sklepie znalazłam podróbki balsamów do ust eos. Było kilka różnych zapachów i kolorów. Wzięłam niebieski który pachnie cukierkowo i różowy który pachnie poziomkowo/truskawkowo. Balsamy kośztowały 4,50 każdy.


Jak można się było spodziewać po chińskich podróbkach trochę się na nich zawiodłam.

 

Nie nawilżają specjalnie, na opakowaniu nie ma podanego składu, ale ładnie wyglądają. Chyba tylko wygląd skusił mnie do zakupu.


Wydaje mi się że te balsamy to zwykła wazelina lekko zabarwiona (nie barwią ust) z dodatkiem zapachu. Nie lubię takich wazelinowych balsamów, ale jak już kupiłam to nie wyrzucę. Jakoś je wykorzystam. Zimą może będą bardziej użyteczne.


Na ustach pozostawiają taką wazelinową warstwę mają lekko słodki/owocowy smak. A nakrętka czasem się rozkręca sama. Co niewątpliwie jest ich wadą.
Jeśli nie lubicie tak jak ja wazelinowych pomadek i balsamów to nie polecam.

Komentarze

  1. Lepiej sprawdź czy to tylko wazelina, bo te tanie chińskie buble mają to do siebie, że mają np ołów i kadm w sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie mają podanego składu... a w internecie nie znalazłam nic o nich :(

      Usuń
  2. lubię wazelinki, używam tych z flosleku, lubię też chińskie sklepy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze z flosleku nic nie miałam, może kiedyś :) Ja nie lubię właśnie wazelinek. A w sklepach chińskich zawsze można znaleźć coś fajnego :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty