Przejdź do głównej zawartości

Polecane

Naturalny balsam do ust Coconut Kisses.

Kocham wszelkie mazidelka do ust, kiedy jeszcze nawilzaja uwielbiam je jeszcze bardziej. Dzisiaj przedstawiam wam bardzo przyjemny balsam Bia beauty.

Moj Coconut Kisses zakupilam w malym nowo otwartym Irlandzkim sklepiku u bardzo sympatycznej Pani. Balsam jest w calkowicie naturalny co uwielbiam. Wybralam wersje kokosowa, choc byla rowniez wersja cytrusowa. Koszt to okolo 15zl  Ale chyba ktos pakujac moj balsam pomylił opakowanie bo balsam ma delikatny zapach i smak cytryny :D jest on delikatny nie zupelnie mi nie przsszkadza mimo ze nie do konca jestem fanka takich smakow.
Balsam jest zapakowany w malutkie metalowe opakowanie. Bardzo eleganckie, przyda mi sie na koraliki kiedy juz balsam bedzie zuzyty, lub na inny balsam. Wiem ze nie wszyscy lubia takie balsamy w sloiczkach, ale mnie to nie przeszkadza. Balsam super nawilza, ladnie naturalnie pachnie i jest bardzo zbity i nie boje sie ze gdzies mi sie rozpusci. I w dodatku miesci sie w portfelu wiec nie musze sie martwic ze nie mam kies…

Dzisiejszy zakup Boniderm

Nie wiem czy już o tym pisałam ale od dłuższego czasu męczę się z okropnym swędzeniem głowy, jedyne co do tej pory pomagało choć w części to nakładanie na skórę głowy po myciu maski drożdżowej Babuszki Agafii na 20/30 min. Jednak wolałabym całkowicie pozbyć się tego uporczywego swędzenia. Ostatnio byłam nawet w tym celu u dermatologa żeby dowiedzieć się co jest tego przyczyną. Pani dermatolog stwierdziła że mam łojotokowe zapalenie skóry. Trochę mnie to zaskoczyło, bo nie mam przetłuszczających sie włosów, a skórę raczej mam suchą, no ale skoro tak mnie zdiagnozowała to pewnie tak jest. Przepisała mi jakiś drogi szampon ale póki co nie chcę go kupować ( ze względu na cenę) byłam dzisiaj w sklepie zielarskim i zapytałam czy nie mają czegoś na tą dolegliwość. Pan polecił mi naturalne ziołowe mydło Boniderm za które zapłaciłam 15zł (za 200ml). Zobaczymy czy i jak się sprawdzi. Szczerze mówiąc liczę na to że coś pomoże. Kiedy skończę go używać na pewno pojawi się recenzja :)


 Póki co dla zainteresowanych podaję skład:



Skład:
Aqua, Sodium Tollowate, Arctium Lappa, Sodium Citrate, Acorus Calamus, Saponaria Officinalis, Chamomilla Recutita, Urtica Dioica, Disodium EDTA, Potassium Hydroxide.





Opis i sposób użycia:


Naturalne mydło ziołowe Boniderm przeznaczone jest do mycia skóry: w trądziku pospolitym, wyprysku alergicznym i niealergicznym, łojotokowym zapaleniu skóry, łupieżu łojotokowym, pęcherzycy łojotokowej, łuszczycy i rybiej łusce. Polecany jest dla osób z przetłuszczającą się skórą.
Sposób użycia: wstrząsnąć przed użyciem. Nanieść preparat na chorą skórę i przez około 2-3 minuty delikatnie wcierać a następnie zmyć wodą. Stosować 1-3 razy dziennie w zależności od nasilenia zmian chorobowych. W przypadku łupieżu łojotokowego stosować Boniderm zamiast szamponu. Preparat zawiera wyciągi z tataraku, pokrzywy, rumianku, łopianu i mydlnicy lekarskiej.
Uwaga! Zmiana konsystencji Bonidermu wynikająca z długiego przechowywania lub działania niskich temperatur nie zmienia własności preparatu. Boniderm wraca do wyjściowej konsystencji po kilkakrotnym wstrząśnięciu i ogrzaniu w ciepłej wodzie.

Komentarze

  1. Skład ma dość obiecujący, więc może akurat nie będzie trzeba wydawać majątku na inny szampon. ;) Powodzenia w zwalczaniu tego paskudztwa! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie liczę na to że da sobie radę i nie będę musiała kupować drogich specyfików. :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Miałaś może? Jak oceniasz ? Pomógł ?

      Usuń
  3. Życzę Ci, abyś szybko pozbyła się tego uporczywego swędzenia. Mam nadzieję, że szampon Ci w tym pomoże. Daj znać, jak się u Ciebie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:* Na pewno zdam relację ze stosowania :)

      Usuń
  4. Wydaje się całkiem fajny i skład ma obiecujący :)
    Obserwuje i zapraszam do mnie czarnamyszka1994.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty