Przejdź do głównej zawartości

Polecane

Naturalny balsam do ust Coconut Kisses.

Kocham wszelkie mazidelka do ust, kiedy jeszcze nawilzaja uwielbiam je jeszcze bardziej. Dzisiaj przedstawiam wam bardzo przyjemny balsam Bia beauty.

Moj Coconut Kisses zakupilam w malym nowo otwartym Irlandzkim sklepiku u bardzo sympatycznej Pani. Balsam jest w calkowicie naturalny co uwielbiam. Wybralam wersje kokosowa, choc byla rowniez wersja cytrusowa. Koszt to okolo 15zl  Ale chyba ktos pakujac moj balsam pomylił opakowanie bo balsam ma delikatny zapach i smak cytryny :D jest on delikatny nie zupelnie mi nie przsszkadza mimo ze nie do konca jestem fanka takich smakow.
Balsam jest zapakowany w malutkie metalowe opakowanie. Bardzo eleganckie, przyda mi sie na koraliki kiedy juz balsam bedzie zuzyty, lub na inny balsam. Wiem ze nie wszyscy lubia takie balsamy w sloiczkach, ale mnie to nie przeszkadza. Balsam super nawilza, ladnie naturalnie pachnie i jest bardzo zbity i nie boje sie ze gdzies mi sie rozpusci. I w dodatku miesci sie w portfelu wiec nie musze sie martwic ze nie mam kies…

Paczuszka

Uwielbiam moment kiedy do drzwi dzwoni listonosz ( u mnie listonoszka :) i przynosi paczkę z jakimś moim zamówieniem. Ostatnie moje zamówienie było bardzo malutkie w sumie zamówiłam tylko jedną rzecz a mianowicie Mumio a dodatkowo z okazji dnia kobiet dostałam do wypróbowania kadzidełka ( czyli coś co uwielbiam) India Temple. Jeszcze zanim otworzyłam paczkę czułam piękny zapach kadzidełek. Mnie ich zapach bardzo się podoba, natomiast moja rodzina trochę kręci nosem na ich zapach cóż o gustach się nie dyskutuje :)
A oto zdjęcie tego co kryło się w paczuszce







Zamówienie zrobiłam na stronie Helfy.pl Mumio kosztowało mnie 9zł. No ale co to jest to Mumio i do czego służy?
Oto opis ze strony Helfy.pl
Balsam Mumio Oczyszczone tworzy się podczas procesów mineralno-organicznych przekształceń naturalnych. Osadza się w postaci nalotów skalnych w trudno dostępnych jaskiniach i rozpadlinach gór na wysokości 3000-5000 m n.p.m. Mumio Oczyszczone jest to Mumio otrzymane wskutek wielokrotnego oczyszczania z naturalnych formacji mineralno-organicznych, wydobywanych w górach Tien-Szan i przedstawia sobą czarną błyszczącą masę o charakterystycznym zapachu żywicy. Dobrze rozpuszcza się w wodzie, źle w 95% spirytusie i eterze.
Polecane do pielęgnacji i oczyszczania cery. Dzięki bogatej zawartości aktywnych biologicznie składników stymuluje procesy tkanek: przyspiesza regenerację naskórka, odbudowuje się jędrność cery. Chroni przed przedwczesnym starzeniem. Cera odzyskuje świeży wygląd. Sprawia, że znikają krostki, cera ujędrnia się i poprawia się jej koloryt.
Kąpiel nóg w rozpuszczonym mumio likwiduje zmęczenie nóg i odparzenia stóp.
Warto stosować także na włosy, które potrzebują wzmocnienia. Redukuje swędzenie skóry głowy i objawy łupieżu.
Oczyszczanie twarzy: Nasączyć wacik roztworem mumio -1g mumio (5 tabletek lub 1/5 część saszetki ) rozpuścić w 25 ml wody - i delikatnie przecierać twarz i szyję. W celu oczyszczenia cery należy niewielką serwetkę z gazy opatrunkowej nasączyć roztworem mumio i na 5-10 min. nałożyć na twarz (oczy zamknąć).
Pielęgnacja zmęczonych nóg i stóp: 1g mumio (5 tabletek lub 1/5 część saszetki ) rozpuścić w 3 l gorącej wody i poczekać aż roztwór trochę się ochłodzi. Stopy zanurzyć w wodzie na 15 min.
Wzmacnianie włosów, pielęgnacja skóry głowy: roztwór mumio -1g mumio (5 tabletek lub 1/5 część saszetki) rozpuścić w 25 ml wody, wcierać w skórę głowy.

Mnie najbardziej interesuje jego działanie na włosy. Myślę że sprawdzę też jak będzie się sprawował to oczyszczania twarzy. Jeszcze nie zaczęłam go używać, ale na pewno zdam relację z jego stosowania i działania  jedno już mogę napisać że niestety ale zapach Mumio jest okropny.

Komentarze

  1. Słyszałam już o Mumio i bardzo mnie ciekawi. Czekam na Twoją recenzję, bo też chciałabym wypróbować go na włosach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nie zaczęłam go stosować, ale myślę że w przeciągu miesiąca może dwóch powinna się pojawić recenzja :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty